رستا کوچولوی مامان

بیست وسومین ماهگرد رستا جوووون

1394/1/14 19:32
نویسنده : مامان رستا
472 بازدید
اشتراک گذاری

 


محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

جشنجشنبیست وسومین ماهه شدنت مبارک عزیزمجشنجشن

 

 

 

بازم مثل همیشه رستا کوچولوی مامان 11 ام یک ماه دیگه  بزرگتر شد. رستای گلم 11 فرورین 23 ماهه شد . از اول این ماه گاهی رستا دو تاکلمه کنار همدیگه قرار میده ویه جمله کوچولو میسازه قربونش برممحبتمثلا میگه بابا خوابیدخندونک و موقعی هم که چیزی میخواد میگه میخوامخنده

 

خوب از 13 این ماه بگم واستون .این 13 با همه 13 های دیگه فرق داشت رستا جوووون مثل بقیه ادمها  روز 13 اماده شد و رفت ب پیک نیک .

 

 

 

اینجا اومدم پیک نیک

 

 

 

 

 

 

منم میخوام سبزه گره بزنمخندهخنده

 

 

 

 

 

 

غروب 13 هم باعمه ها و باباحسن ومامان جون رفتیم کنار دریا ورستا نااااازی کلی اب با بازی کردی واینو بگم رستا عاششششق دریاست قربونش برمراضی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 میخوام شنا کنم

 

 

 

 

 

 

 

 

16 این ماه تولد انیتا جووون بود که رستا جووونم حسابی امشب خوش گذروند و با بچه ها بازی کرد  وموقع شمع خاموش کردن هم کلی ذوق میکرد و زودتر از انیتا جون اقدام میکردخندهکلا دختر کوچولوی من عاشقه فوت کردن شمع میباشد.عینک

 

 

 

اینجا دارم داخل اتاق انیتا شیطونی میکنمزیبا

 

 

 

 

 

کلاه تولد بهم میادمتفکر

 

 

 

 

 

به به دوست دارم       

 

 

 

 

 

 

اینم رقابت من وانیتا در شمع فوت  کردنخنده

 

 

 

 

 

 

یعنی یک روزی من 3 ساله میشم؟متفکرمتفکر

 

 

 

 

 

 

اینم بچه هایی که واسه تولد انیتا بودن

 

 

 

 

 

بدون شرح

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم رستا حسابی شیطونی میکنه و اب میریزه داخل لیوان و میریزه روی زمینخنده

 

 

 

 

 

 

اینجا هم با مامان وخاله مریم رفتیم پارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مشغول بستنی و ابنبات خوردن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جشنجشنجشنجشن

خوب بریییییییییییم سراغ یک داستان مهم زندگی رستااااااا کوچولوجشنجشن:این داستان مربوط ب خداحافظی کردن رستا کوچولومحبت از پوشاک است .دقیقا روز 17 فروردین تصمیم  گرفتم دستشویی رفتن رو ب رستا اموزش بدم.خوب اول رفتم سراغ خرید صندلی دستشویی و انواع پاستیل چون رستااا جووون خیییییییییییلی پاستیل دوس داره قربونش برمبوس. خوب برنامه من ورستا جوون از این قرار بود :روز اول و دوم رستا جووون رو نیم ساعت نیم ساعت گاهی هم یک ساعت میبردم دستشویی و بهش میگفتم جیش کنآرامویک ایده خوب که حسابی بهم کمک کرد این بود که واسش یک عروسکی که صندلی داشت انتخاب کردم و گفتم ببین نی نی میشینه روی صندلی وجیش میکنه ورستا هم از عروسکش یاد گرفت وبعد از هر دفعه که رستا کارش رو انجام میداد بهش پاستیل و گاهی ادامس جایزه میدادم و هورا میکشیدم وبوسش میکردم و رستا جوووونم اسم عروسکش رو گذاشته بود مینا و خودش میگه مینا جیش یعنی جیش کن.روز سوم هم ب نظرم چند دفعه ای اشاره میکرد ولی مطمعن نبودم ولی بازم میبردم دستشویی گاهی جیش میکرد گاهی نه .ولی شب سوم شروع کرد ب گفتن جیش دارمتشویقتشویق ومن از خوشحالی بال در اوردمدلغکخنده و خداروشکر تا الان خوب بوده .وشبا هم گاهی جیش میکنه گاهی نه .و منتظرم تا کامل دستشویی رفتن تو روز رو یاد بگیره بعد برم سراغ شب البته تو این 20 روز چند روزش یه کوچولو تنبل شد گریهولی دوباره خوب شدزیبا والان که 20 روز میگذره تقریبا راه افتاده ولی گاهی البتتتتتتتتته خیلی کم تنبلیش میکنه بگهزبان.

 

 

شب  21 فروردین هم تولد مامان جشنبود هم تولد رستا به سال قمریجشن و هم روز زنجشن وهم روز مادرجشنبابا محسن ما رو دعوت کرد پیتزا هخانمنش وحسابی خوش گذروندیم اولش رستا از خواب بیدار شده بودوکلی هم بداخلاق بود دلخور ولی بعد از دقایقی کم کم بچه خوبی شدفرشته

 

 

 

رستا بداخلاقمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم شارژ شدم و شیطونی میکنم

 

 

 

 

 

 

 

شعرهایی که رستا جوووون یا گرفته از مامانخنده

تاپ تاپ عباسی خدا ننازیخنده

نا نا نا نا بخواب مامانی :این واسه موقعی که رستا میخواد عروسکش رو بخوابونهخنده

 

 

 

 

روز 23 فرورین متوجه شدم 4تا مروارید سفید دان با همیدیگه رشد میکنن یعنی 4تا دندون با همدیگهمحبت مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه رستا گلیبغل البته این عکس رو چند روز بعد گرفتم چون اون روز موفق نشدم عکس واضح از دندونای خوشگلت بگیرم عزززززیزمبوس

 

 

 

دندون 5 و 6 در بالا

 


 

 

 

دندان 5 و6 در پایین (عکس برعکس)

 

 

 

 

 

 

 

 

روز 1 اردیبهشت تولد اقاجون ومامانی بودجشن خاله مریم یک کیک خوشمزه خرید و مامان هم یک کیک دیگه درست کردزبانورستا جووونم حسابی ذوق میکرد ومیگفت تودد تودد خنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دارم تلویزیون نگاه میکنم

 

 

 

 

 

 

بازم دارم کارتون میبینم .

 

 

 

 

 

 

جدیدا رستااااا موقعی میخواد بخوابه میگه قند یعنی بزبز قندی رو واسم بخونمحبتمحبت

 

 

 

رستا کوچولو وووو تو این ماه حساااااااااابی شیطون شدهچشمک یعنی از بس روزها مامان رو درگیر خوش میکنه که دیگه مامان شبها از خستگی هیچ انرژی واسش نمیمونهخستهخستهخسته و یک عادت  اشتباه رستااااا جیگر دیر خوابیدن خواب  شب هست گاهی 2حتی 3 شبگریهوامیدوارم بتونم برنامه خواب رستا جووون رو تغییر بدمچشمکالان هم دقیقا 3 بامداد که رستا مشغول شیطونی و مامان هم واسه اینکه خوابش نبره داره مطالب رو تو گوشیش یادداشت میکنه و هم منتظرم رستا بخوابه اینجا هم چند تا عکس ازشیطونیهای شبانه ات گرفتم ولی متاسفانه مامان گیج خواب بودخواب آلود یادش رفته فلش دوربین رو روشن کنه وعکسها تار شده ولی دلم نیومد این عکسها رو نذارمآرام

 

 

 

اینجا مشغول تعمییر تلویزیون هستمخنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از شیطونی خواب مزه میده

 

 

 

 

 

اینجا میخوام در رو باز کنم وبرم دور دور

 

 

 

 

 

اینجاهم مثلا خوابمخنده

 

 

 

 

 

 

خلاصه قدم ب دستگیره درب رسیدخندونک

 

 

 

 

 

 

اینم از نماز خوندن رستا  واینجا هم رکوع رفته عزززززیزم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازم تلویزیون میبینمخنده

 

 

 

 

 

اینم عروسک رستا جووون که اسمش رو مینا گذاشته وفعلا روزها رو با این عروسک میگذرونه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم رستاااا خانم ادویه بندری بسیییییییییییییییییااااااااااار تند خورده ودهانش اتیش گرفته خنده و مامان بهش هندوانه داد که یادش برهخنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)رستا خانم حساااابی خااانم شده وقتی میریم خیابون   میگی بابا بست کوچو یعنی بستنی کوچولو واسم بخرخندهجشن

 

2)خندهجشن3 اردیبهشت رستای مامان از خواب بیدارشد و با گریه میگفت پتو منم فک کردم پتو میخواد ولی بعد از کلی تلاش فهمیدم گرسنه شده ومیگه پلو وخلاصه نون وپنیر وهندوانه خورد وخوابید

 

3)جشنتو این روزهای اخر یکسالگی رستا به خاله مریم میگه خادی و الان چند روز که میگه خادهخنده

 

 

4)جشنهر وقت مامان دراز کشیده رستا گلی مامان رو بوس میکنه ومیگه دوس یعنی دوست دارممحبتمحبتمحبت رستااااااااا جوووووونم منم تو رو خیییییییییییییییییییلی دوست دارم محبتمحبتمحبت

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان زهره
14 فروردین 94 20:05
چقدر نازی رستا جونم سال خوبی رو برات آرزومندم امیدوارم حسابی بهت خوش گذشته باشه کلم
فامی. مامان رستا
19 فروردین 94 9:43
مامان رستا جون مرسی از اینکه به وبلاگ رستای من سر زدید. من و رستا خیلی خوشحالیم که یه دوست گل همنام مثل رستای ناز شما داریم وبلاگ رستا خانوم شما هم خیلی زیباست. انشاالله همیشه لبش خندون و دلش شاد باشه
سپیده ماماي سپنتا
23 فروردین 94 13:59
دوست عزيزم سلام ببوس اين دختر شيرين و عسل منو، الهي خدا پشت و پناهش باشه ببخش دير جواب ميدم در خصوص سوالت بايد بري مديريت وبلاگ و بعد پيوندهاي وبلاگ و اونجا مشخصات وبلاگهاي كه ميخواي لينكشون كني رو پر كني مثل اسم و آدرس و بعد از تاييد توي صفحه اول وبلاگ خودتون قابل مشاهده است اميدوارم درست جواب داده باشم ... فداي شما سپيده
ĸoѕαr
7 اردیبهشت 94 14:34
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
من دوستام
7 اردیبهشت 94 17:27
سلام ماشاالله کوچلوی نازی دارید خداحفظش کنه خوش حال میشم به من سربزنید اپم اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید